Televizija je 'zvijezda' današnjice









Akcija "očistimo Hrvatsku od auto-olupina" podržana je od svih vrsta medija u Hrvatskoj.
Samo jaka medijska podrška mogla je okupiti dovoljno ljudi i sredstava da posvuda razbacani auto-otpad počnemo efikasno uklanjati. Svaka medijska podrška je bila dragocjena. Ipak, teško se može porediti utjecaj drugih medija sa današnjim utjecajem televizije na društvo. Svjesni su toga ljudi s televizije i svi oko njih - i oni iza njih. Zato morate dosta toga učiniti, proći mnoga iskušenja i provjere, da vas posjeti medijska zvijezda današnjice - televizija!
Za mnoge neočekivno, baš mi sa olupinama smo od početka bili u milosti televizijskih urednika i sponzora. Snimatelji, tonci i lijepe voditeljice penjali su se za nama na vrhove planina, gazili kroz ledenu Kupu i muljevitu Savu, ronili pod morem! ...Zašto? Mogli bi sebi umisliti da je akcija ubrzo postala toliko značajna da je ni televizija nije mogla zaobići.
Ali, nije tako. Uopće nije tako. Nije televizija došla da pokaže značajnu akciju, nego je akcija dobila na značaju kad je pokazana na televiziji. Mjeseci priprema i stvarnog posla ne znače ništa prema desetak sekundi ili čak par minuta na televiziji! Par mjeseci kasnije, susjed koji vas jedva pozdravlja, značajno izjavi: "Videl sam vas na televiziji!" Ne zna baš gdje je to bilo, ni o čem se zapravo radilo, ali "videl je na televiziji"! Ljudi koji su godinama skupljali olupine u dvorištu i nikom ih nisu htjeli dati ni pod cijenu kazni, nakon takve emisije bi nam se javili s pitanjem: "Zašto samo moje olupine stoje po dvorištu i niko ih ne vozi?" Komunalni redari su zapanjeno gledali ekološku promjenu u osobama koje su im godina zagorčavale život!? "Pa kak' se sad predomislil?!" Opet pogrešno - nije se predomislio. Nemamo mi više svog mišljenja. Danas su sva mišljena na televiziji. Ponavljaju ih svaki dan, na svim kanalima. Mi samo gledamo i slušamo.