Iz nacionalnih parkova
i parkova prirode u Hrvatskoj
u proteklih 14 godina uklonjeno
je preko 15 000 auto olupina
U akcijama je sudjelovalo
500 profesionalaca, 50 tvrtki
35 medijskih kuća
i 200 volontera.

Televizija je 'zvijezda' današnjice

Pogledajte kako ekološke akcije prate ekipe televizije. Nedostaje ono najvažnije - gledatelji.
Pogledajte kako ekološke akcije prate ekipe televizije. Nedostaje ono najvažnije - gledatelji.
Breznicki Hum_martinje_\'velečasni\' blagoslovi olupinu_2008-10
Breznicki Hum_martinje_'velečasni' blagoslovi olupinu_2008-10
Učinite sve za čistu rijeku_Kupa_2008-8
Učinite sve za čistu rijeku_Kupa_2008-8
Olupina iznad Rijeke_Mahačeva Draga_2008-9
Olupina iznad Rijeke_Mahačeva Draga_2008-9
Otok Žirje je imao \'zavidnu kolekciju\' olupina_2009-1
Otok Žirje je imao 'zavidnu kolekciju' olupina_2009-1
Indijanci i kauboji čiste Hrvatsku_Starigrad, Jasenice_2009-6
Indijanci i kauboji čiste Hrvatsku_Starigrad, Jasenice_2009-6
Kapetan šlep-dizalice dobio je 5 medijskih minuta_Sava 2009-6
Kapetan šlep-dizalice dobio je 5 medijskih minuta_Sava 2009-6
Na očišćenom vidikovcu iznad Baćinskih jezera_2011-11
Na očišćenom vidikovcu iznad Baćinskih jezera_2011-11
Nekad učesnike akcije pozovu u studio_Lošinj_2009-3
Nekad učesnike akcije pozovu u studio_Lošinj_2009-3

Akcija "očistimo Hrvatsku od auto-olupina" podržana je od svih vrsta medija u Hrvatskoj.
Samo jaka medijska podrška mogla je okupiti dovoljno ljudi i sredstava da posvuda razbacani auto-otpad počnemo efikasno uklanjati. Svaka medijska podrška je bila dragocjena. Ipak, teško se može porediti utjecaj drugih medija sa današnjim utjecajem televizije na društvo. Svjesni su toga ljudi s televizije i svi oko njih - i oni iza njih. Zato morate dosta toga učiniti, proći mnoga iskušenja i provjere, da vas posjeti medijska zvijezda današnjice - televizija!

Za mnoge neočekivno, baš mi sa olupinama smo od početka bili u milosti televizijskih urednika i sponzora. Snimatelji, tonci i lijepe voditeljice penjali su se za nama na vrhove planina, gazili kroz ledenu Kupu i muljevitu Savu, ronili pod morem! ...Zašto? Mogli bi sebi umisliti da je akcija ubrzo postala toliko značajna da je ni televizija nije mogla zaobići.
Ali, nije tako. Uopće nije tako. Nije televizija došla da pokaže značajnu akciju, nego je akcija dobila na značaju kad je pokazana na televiziji. Mjeseci priprema i stvarnog posla ne znače ništa prema desetak sekundi ili čak par minuta na televiziji! Par mjeseci kasnije, susjed koji vas jedva pozdravlja, značajno izjavi: "Videl sam vas na televiziji!" Ne zna baš gdje je to bilo, ni o čem se zapravo radilo, ali "videl je na televiziji"! Ljudi koji su godinama skupljali olupine u dvorištu i nikom ih nisu htjeli dati ni pod cijenu kazni, nakon takve emisije bi nam se javili s pitanjem: "Zašto samo moje olupine stoje po dvorištu i niko ih ne vozi?" Komunalni redari su zapanjeno gledali ekološku promjenu  u osobama koje su im godina zagorčavale život!? "Pa kak' se sad predomislil?!" Opet pogrešno - nije se predomislio. Nemamo mi više svog mišljenja. Danas su sva mišljena na televiziji. Ponavljaju ih svaki dan, na svim kanalima. Mi samo gledamo i slušamo.